Septynių dienų dieta

Bal 26, 2018

Jūs norite atsikratyti riebalų per trumpą laiką, nes laukia vakarėlis ar šventė? Norite apsivilkti mėgiamą suknelę? O gal laukia pasimatymas su nepažįstamuoju? Netrukus sužinosite kaip atsikratyti nuo 5 iki 8 kilogramų per savaitę.

  • Pirma taisyklė: Nepraleiskite valgymų!
    Valgymas vieną kartą per dieną, net jei tai bus sotūs pietūs, tikrai nepadės sulieknėti. Valgyti reikia kas tris valandas, tris – keturis kartus per dieną.
  • Antra taisyklė: Šią savaitę, kai laikotės dietos, jūs neturite jausti alkio! Jei pajutote alkį, nedelsiant pavalgykite!

Šitą dietą sukūrė automobilių gamybos kompanija General Motors. Dieta buvo skirta tiems kompanijos darbuotojams, kurie norėjo atsikratyti viršsvorio be piliulių ir griežtų dietų, kurių reikia laikytis ištisus mėnesius.

Didžiulės automobilių gamyklos tikslas buvo padėti savo darbuotojams, kurie dirbo gamyboje ir administracijoje, rūpintis savo sveikata.
Jei jūs norite pasiekti geriausio rezultato laikydamiesi šitos dietos, turite laikytis visų rekomenduojamų instrukcijų.

Įrodyta, kad laikantis šitos dietos galima atsikratyti nuo penkių iki aštuonių kilogramų per savaitę.

Pirma diena: vaisių

Tai pati svarbiausia savaitės diena. Ši diena – vaisių diena. Valgykite vaisius, kurie patinka ir tiek, kiek norisi. Svarbiausia išbraukti iš vaisių sąrašo bananus! Prisiminkite, kad labiausiai tinka šiai dienai: melionas ir arbūzas.
Pirmąją dieną negalima valgyti jokių kitų produktų, net šviežių daržovių.
Išgerkite 8 – 12 stiklinių vandens.
Jei jausite alkį, padidinkite suvalgomų vaisių porcijas. Negalima būti alkanam!

Antra diena: daržovių

Diena skirta daržovėms. Rinkitės tas, kurios jums patinka. Galite valgyti ir virtas, ir nevirtas. Negalima vartoti nei druskos, nei riebalų.
Daržovių dieną labai svarbu suvalgyti porciją virtų bulvių. Valgykite brokolius, baklažanus, agurkus, salotas, moliūgus, kopūstus.
Jei maitinsitės pagal rekomendacijas du kart per dieną tuštinsitės. Tai būtina jūsų virškinimo sistemai.
Nepamirškite išgerti 8 – 12 stiklinių vandens.

Trečia diena: vaisių – daržovių

Trečią dieną galite valgyti viską kas buvo paminėta, išskyrus bulves ir bananus. Svarbiausia, nevalgyti vaisių ir daržovių kartu. Valgykite vaisių assorti per pusryčius, daržovių patiekalą per pietus ir keletą vaisių vakare.
Gerkite pakankamai vandens.

Ketvirta diena: bananų – pieno

Kaip norite, taip, bet per dieną reikės suvalgyti nuo 8 iki 10 bananų ir išgerti tris stiklines pieno. Daugiau valgyti nieko negalima!
Gali pasirodyti, kad tai bus alkana diena. Tačiau vakare jus pasijausite puikiai.
Svarbiausia, reikia prisiminti, kad ketvirtą dieną reikia valgyti mažiausiai keturis kartus per dieną ir gerti stiklinę pieno iš ryto, per pietus ir vakare.

Penkta diena: pomidorų – ryžių

Jei mėgstate pomidorus, tai jums penkta diena bus šventė. Per pietus reikia suvalgyti porciją virtų ryžių, o per pusryčius ir vakarienę 6 – 7 didelius pomidorus.
Penktą dieną organizmas gamins daug šlapimo rūgšties, todėl būtinai reikia gerti 12 – 15 stiklinių vandens.

Šešta diena: vaisių – ryžių – daržovių

Per pietus reikia suvalgyti porciją ryžių. Ryte valgyti vaisius, o vakare daržoves.
Per savaitę jau pripratote valgyti mažesnes porcijas maisto, todėl alkio kęsti nereikės.

Septinta diena: ryžių – daržovių

Tai paskutinė jūsų dietos diena. Jūs turite suvalgyti porciją ryžių. Galite valgyti visas daržoves, kurios jums patinka.
Septintą dieną valgyti vaisius griežtai draudžiama.

Nėra jokių abejonių, jei laikysitės šitos dietos atsikratysite per savaitę nuo penkių iki aštuonių kilogramų. Kilogramai negrįš, nes dietos metu išsivalo virškinamasis traktas, pagerėja virškinimas.

Septynių dienų dietos galima laikytis kartą per mėnesį. Ši dieta netiks tiems, kas turi virškinimo trakto sutrikimų ar kitokių sveikatos problemų.

Taip pat galite išmeginti mano sukurtą  elektroninę knygą 7 dienų mitybos planas moterims norinčioms atsikratyti nereikalingų kilogramų arba naudokitės kalorijų skaičiuokle ir įsigykite mitybos planą pritaikytą išskirtinai Jums.

Nauja medicinos epocha

„Transfer Faktorių“ pranašumas prieš kitus, plačiai žinomus imunomoduliatorius yra tas, kad jis turi didesnę reabilitacijos galimybę imuninei sistemai, turi pla…

skaityti daugiau