Raumenų sintezė greitina riebalų deginimą

Bal 26, 2018

Daugelyje publikacijų metų metais siūloma valgyti dažnai ir po truputį. Teigiama, kad dažnas valgymas užveda metabolizmą, o retas valgymas lėtina metabolizmą. Ką turime gauti valgydami maistą? Turime gauti reikiamą kiekį energijos ir įvairių cheminių elementų, reikalingų gyvybės palaikymui. Daugumai pakankamai sveikų ir nesportuojančių žmonių nėra jokio skirtumo ar gavo paros energijos normą per du valgymus, ar per šešis.

Dažniausiai tai pripratimo ir komforto reikalas. Tradiciškai susiklostė, kad egzistuoja pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Visai normalu valgyti tris kartus per dieną. Yra žmonių, kurie valgo du kartus per dieną ir jaučiasi puikiai.

Dažnas valgymas nustatytomis porcijomis, gali būti naudingas šioms kategorijoms žmonių:

  • Ligoniams ar žmonėms, turintiems virškinimo sutrikimų ir ligų, dėl kurių jie turi valgyti mažomis porcijomis ir dažnai.
  • Apetito kontrolei. Kai kuriems žmonėms dažnas valgymas ir mažos porcijos padeda kontroliuoti apetitą.
  • Sportininkams, kurie patiria didžiulius fizinius krūvius, reikia valgyti dažnai tam, kad galėtų kontroliuoti atsistatymo procesus. Mitybos dažnis gali lemti net sportinius pasiekimus.
  • Norintiems atsikratyti kūno riebalų, dažnas valgymas mažomis porcijomis padės užkurti riebalų deginimo mechanizmą. Būtina sąlyga – sportas

Fizinis krūvis stimuliuoja riebalų deginimą ir raumens sintezę. Raumenų sintezė –  tai labai daug energijos reikalaujantis procesas. Šio proceso metu yra deginamos kalorijos. Maistas, tiksliau aminorūgštys, kurios yra gaunamos skaidant baltymus virškinimo trakte, patenka į raumenis fizinio krūvio metu ir atsistatymo metu.

Iš angliavandenių ir riebalų nauji baltymai organizme nesintetinami. Todėl norėdami papildomai stimuliuoti raumenų sintezę ir deginti daugiau kalorijų: sportuokite, valgykite 4-5 kartus per dieną ir suvartokite pakankamai baltymų ar aminorūgščių.

Teisingai valgydami ir sportuodami riebalų deginimo procesą pailginsite nuo kelių valandų iki kelių parų.

Paskaičiuokite kiek turite suvartoti kalorijų per dieną, kad Jums kristų svoris. Kalorijų skaičiuoklė svoriui mažinti

Tačiau reikia laikytis taisyklių:

  • Pasirinkti tokio intensyvumo fizinius krūvius, kurie įtakoja riebalų deginimą.
  • Užkandžiams ir po treniruotės rinktis tokius produktus, kurie turi 20-30 g baltymų, arba 15-20 g aukštos kokybės aminorūgščių. Būtent šis kiekis baltymų ar aminorūgščių gali stimuliuoti raumens sintezę. Mažesni kiekiai nedarys įtakos raumenų sintezei ir riebalų deginimui.
  • Valgyti ne mažiau 4-5 kartų per dieną. Kiekvieno valgymo metu moterys turėtų gauti ne mažiau kaip 15-20 g baltymų, o vyrai 20-30 g baltymų.

Nauja medicinos epocha

„Transfer Faktorių“ pranašumas prieš kitus, plačiai žinomus imunomoduliatorius yra tas, kad jis turi didesnę reabilitacijos galimybę imuninei sistemai, turi pla…

skaityti daugiau